Weet iemand hoe je een agent kan krijgen voor het zingen/acteren?

Weet iemand misschien hoe je een agent kunt krijgen voor het zingen/acteren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je schrijft je in bij een castingsbureau. Die zijn er voor acteurs maar ook voor zangers.
Een opdrachtgeven ( zoals bijv. GTST ) zoekt zijn acteurs meestal via een dergelijk bureau.

Pas als je succes hebt kan je een persoonlijke manager in dienst nemen die zaken verder voor je regelt en organiseert. ( zo iemand wil namelijk ook graag een vast inkomen. )

Onderstaand een link van een willekeuring castingbureau, maar als je op de aftiteling van een programma kijkt zie je vaak via welk bureau ze mensen hebben ingehuurd.