Zijn er handige, bruikbare dingen die je met Lego kan maken?

Heb ik al gemaakt:
-iPod dock
-PSP dock
-dock waar ik gsm en iPod kan inzetten, met gaten waar de kabel om op te laden door kan
-soort van luidspreker zonder electriciteit voor iPod http://www.red.nl/lifestyle/reizen/luidspreker (zoiets)

PS: handig, zo'n ding waar je je ipod en gsm samen kan inzetten, en kan opladen! Stuur een bericht en ik zal een foto doorsturen (:

Zijn er nog andere handige dingen die ik kan maken?

Toegevoegd na 26 minuten:
Nee, ik ga toch geen foto doorsturen :s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind jouw vraag wel leuk en zat te denken aan een schemerlamp of plafonnière. Kleine openingen ertussen laten en een lampje erin doen wat niet heet wordt.
Wellicht voor jou een uitdaging, om er iets leuks van te maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een printer. (even een linkje zoeken)

Toegevoegd na 2 minuten:
Gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je heel - heel veel Lego hebt, kun je meubels maken ( een stoel? ) dat staat wel vet!