Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik in Word 2010 leuk briefpapier maken? Geen overdreven gedoe met foto's e.d., maar gewoon een mooi randje, kader, tekeningetje?

Het is voor een uitnodiging die per ouderwetse post wordt verstuurd voor de 80ste verjaardag van mijn vader.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt natuurlijk altijd een plaatje in een hoek zetten, dan is het al meer dan een gewoon papiertje.
Wat ik nog wel eens doe, is een watermerk erachter. Dat doe ik dan wel met een foto, maar dat hoeft helemaal niet overdreven.
Als je bovenin het menu kiest voor pagina-indeling, kun je daarna watermerk kiezen. Je klikt op het pijltje, en dan kies je voor aangepast watermerk, en dan afbeelding als watermerk. Je hebt dan een afbeelding heel licht op de achtergrond, wat met een goede foto een mooi effect geeft.

Toegevoegd na 1 uur:
Je kunt, zie ik nu, ook twee icoontjes naast het watermerk, kiezen voor paginaranden. Je kunt dan ook kiezen voor illustraties, dus een randje met bloemetjes of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn dochter doet dat met een art programma wat standaard op onze pc zit
Rondjes blokjes lijntjes en die kleurt ze dan op de pc of maakt reliëf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in het menu (waar ook afdrukken staat) naar nieuw gaat staan daar allerlei verschillende sjablonen. Daar staan wel leuke dingen bij en dan kan je uit verschillende kaders kiezen. Het document wordt gevuld met een voorbeeld de teksten en randen kan je naar eigen idee invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding