Brieven schrijven: Hoe kun je recht schrijven op briefpapier zonder lijntjes?

Het is niet doorschijnend dus een lijntjespapier eronder werkt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9K

Het beste antwoord

Je kunt met een zacht potlood heeeel dunne hulplijntjes op het papier zetten en die later uitgummen.
Wel een proef doen om te zien of het niet vlekt door zweet, en of het goed uit te gummen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje :) ik zal het proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ zo deed ik het ook altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo deed ik het opschool, en dan het witte vel onder de kleur kopieer machine, in alerlei contrast verhoudingen weer printen op lijntjes papier... hier heb je 20x dat hoofdstuk wat ik over moest schrijven hahahhaha

Andere antwoorden (4)

Ik doe altijd een papiertje op het briefpapier leggen en dan op de rand schrijven zeg maar.....

Toegevoegd na 57 seconden:
op de bovenste rand van het 2e papiertje. Je zou ook een liniaal kunnen gebruiken mss, een hele platte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt! :)
Met een lichtbak eronder, ga je het licht.. Euh. Lijnetjes zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook al.. Maar zoiets heb ik jammer genoeg niet..
Een papier met wel lijntjes onder het papier zonder lijntjes leggen. Meestal kun je de lijntjes er nog wel doorheen zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een lineaal gebruiken. Als je die op het papier legt, en je schrijft er net boven, dan schrijf je vanzelf netjes recht ;)
Ik doe het zelf ook zo (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat doe ik ook.....zie mijn antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets doe ik nu ook :)