Snoeken met karperhengel?

Ik heb al een tijdje een karper hengel maar ik vang er nooit wat mee wat ik ook doe. Dus ik dacht: ik pas de lijn aan en ga snoeken! De lijn is echt heel sterk (10 lb, 0,27mm) en de hengel ook met verstevigde onderlijn en nep visje. Is dit goed mogelijk? De hengel is 3.66 m

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met karpervissen is geduld een schone zaak .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik laat hem de hele dag liggen ;)

Het beste antwoord

Een soepele karperhengel met volstaan met een werpgewicht rond de 200gr.

Toegevoegd na 32 seconden:
met = moet*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is idd een soepele hengel (bovenkant goed buigbaar)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zeer belangrijk. De bovenkant van je hengel moet goed buigbaar zijn. Ik heb ooit eens een uur met een snoek van 85 cm zitten vechten. Uiteindelijk kunnen bovenhalen :D (dankzij de soepelheid van mijn hengel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nice ;)