Kent iemand nog een winkel zoals de Veritas? Waar je Swarovski en parels kan kopen.

Ik zoek een winkel waar ik parels en benodigdheden kan kopen om armbanden, oorbellen en halssnoeren te maken. In de Veritas vind je niet alles!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Je kunt ook pipoos eens proberen. die zitten verspreid dor heel nederland. maar soms hebben ze daar ook niet alles. Er zijn ook een aantal betrouwbare webwinkels waar je naar toe kunt gaan.
zelf bestel ik meestal bij www.artasja.nl al weet ik niet of ze swarovski heeft. parels in ieder geval wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Losse Swarovskisteentjes kun je op de volgende site bestellen:
Swarovski steentjes - Product details - Florencenails
www.florencenails.nl/html/index.php?page_id=6&pid... - In cachePrachtige strass steentjes van hoogwaardig Swarovski kristal. ... De Swarovski steentjes zijn verpakt per 48 (1,8 mm) of 24 (2,5 mm en 3,0 mm) stuks. ...

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb nog even verder gegoogeld, en vond nog deze site, er zit een handwerkwinkel in Genk bij, waar je ook kralen kunt kopen:

Overzicht van alle kralenwinkels in België– Creatief Netwerk
www.creatiefnetwerk.nl/netwerk/belgie?specialiteit=8 - In cacheVergelijkbaar
Creatief Netwerk heeft het complete overzicht van alle kralenwinkels in België. ... 3600 Genk Tel. 0032 8935 7380. Borduren Breien / Haken Papier / Kaarten ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.kralenzooi.nl hebben ze veel kralen en ook Swarovski.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit webwinkeltje is op ebay

http://stores.ebay.nl/TANNYS-TREASURES/ALLE-KRALEN-SPACERS-/_i.html?_fsub=2470986011&_sid=214530581&_trksid=p4634.c0.m322