Welke materialen heb je nodig als je leer wilt gaan bewerken? Behalve leer dan ;)

Voor kleine nuttige zaken als bijv,portemonee,boekomslag enz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Hier is een opsomming van wat je allemaal nodig kunt hebben voor het bewerken van leer:

Gereedschap
Holpijptang en toebehoren
Oogjestang en toebehoren
Holnieten
Priemen
Overige produkten
Electrisch brandapparaat
Naalden en toebehoren
Leersoorten
Overige produkten

Als je naar de website gaat, kun je zien wat waarvoor dient.

Toegevoegd na 41 seconden:
Robbelien - Overige producten
www.robbelien.nl/organic/overige_producten - In cacheKlik hier om naar ons productoverzicht emailleeroven in de webshop te gaan >> ... Robbelien is de webwinkel voor al uw leerbewerkinggereedschap. ...

Toegevoegd na 1 minuut:
die emailleerover hoort er niet bij;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Draad in diverse kleuren priem om gaatje in het leer te maken en speciale verf om het leer een kleurtje te geven en dan ook nog een dikke naald, om het te naaien.