hoe heet dit soort 'surfen' ?

Je gaat dan met een plat board over het oppervlakte van het water glijden hoe heet dat ook alweer? (zie afbeelding)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dit heet niet wakeboarden, de juiste benaming is skimboarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat heet Wakeboarden

Toegevoegd na 1 minuut:
Wakeboarden is in 2003 een van de snelst groeiende watersporten. Een x-treme sport, te vergelijken met snowboarden, maar dan op het water. Een wakeboarder wordt aan een lijn, soms door een boot, soms door een kabelbaan over het water getrokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- dit klopt niet - als je naar de omschrijving kijkt kun je dit al afleiden, een boot kan toch nooit op 2 cm diepte varen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dan is wellicht het antwoord van lidepo hieronder het juiste.
Volgens mij kiten maar wakeboarden is het niet een goede vriend doet wakeboarden dat is met een boot ofzo