Hoe kan ik op eninge manier geld verdienen met mijn hobby's?

Ik ben 15 jaar en mijn hobby's zijn vliegen, vliegtuigen en ruimtevaart. Ik heb nu zelf een jaar vlieglessen op Eelde Airport. Over nog een jaar heb ik mijn brevet.
Ik zou graag iets willen doen op dit gebied waarmee ik geld kan verdienen omdat het iets is waar veel vanaf weet en wat ik leuk vind.
Graag geen antwoorden zoals krantenwijk etc want die heb ik al.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik ben bezig met mijn lpl(leisure pilot license brevet en ga daarna door met ppl(private pilote license). ppl mag pas als ik 17 ben en lpl al als ik 16 ben. Maar dit is met propellervliegtuigen en niet met zweefvliegtuigen dat heet een gpl(glider pilot license)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat leuk! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Antwoorden (2)

Misschien kan je mensen es geven die er ook nog meer over willen weten. Omdat je zelf lessen hebt denkt ik dat je er wel wat vanaf weet! Succes. X
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, leuk. Maar op welke manier bedoel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zijn er mensen in de buurt die zich ook interesseren in vliegen en vliegtuigen. Je kan dan bijvoorbeeld bij hun een briefje in de bus doen dat je hun er meer over wil vertellen of geef aan jonge kindere les. Succes! x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsjeblieft! Ben ook vanplan het te gaan doen? X
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik zou op zich een website kunnen maken waarop mensen mij kunnen reserveren, maar ik ben nog maar 15 dus ik kan niet heel nederland door
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien nog andere ideeën?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed idee. Misschien kan je ook een boekje schrijven (als je van schrijven houdt) en dat verkopen op je website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja zou kunnen maar ik weet niet wat ik daar precies in moet zetten en voor welke doelgroep ik het moet schrijven. Ik wil er wel wat aan verdienen zodat ik meer vlieglessen kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OKee, daar heb je wel weer gelijk in. Ik zou het toch proberen met die lessen en vraag er dan bijvoorbeeld reiskosten bij? Succesx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kan maar dan moet ik in het weekend want doordeweeks moet ik naar school. denk je dat mensen dat wel willen doordeweeks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waar moet ik die lessen over houden en wat moet ik vertellen?
Misschien is het wel leuk een website te maken met informatie en/of een forum online te zetten. Al zal er geen vermogen mee verdienen, maar wel wat naamsbekendheid mee opbouwen voor de toekomst.