Welke Skateboard deck?

Welk skateboard deck zal ik kopen van Plan B, Chocolate,Girl,Enjoi of Baker en wat voor soort wielen zijn het best

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Soort deck ligt heel persoonlijk, ik rij zelf een krooked deck. Deze is heel licht wat erg fijn is voor Flip tricks alleen zorgt er ook voor dat het deck erg snel breekt als je niet op de bolts land.

Zo heeft ieder merk zijn voor en nadelen, doe wat onderzoek op Google en kijk/lees wat reviews van mensen over de decks waar je tussen twijfelt.

Nog 1 tip, maak je niet druk om de graphic (plaatje) van het deck maar om de kwaliteit. De graphic slijt er na een weekje intensief skateboarden al af. Vooral als je board/lip/tail/noseslides gaat doen.

Succes met kiezen!