Landscapefoto afdrukken op canvas?

Ik wil een landscapefoto afdrukken op canvas. Het bedrijf dat ik tot dusver heb gebruikt, biedt alleen standaardafmetingen zoals 2:3 of VGA. Ik zoek 1:3 (40 cm x 120 cm afdruk op canvas). Suggesties?

Weet jij het antwoord?

/2500

Marktleider in de Benelux voor digitaal printen op alle soorten materiaal is Van Straaten in Boesingheliede; 023 - 555 18 61. Van hen is ook de site Eventprinting. Kijk eens onder specials en dan onder schilderijen. Je kunt ook op deze link klikken: http://www.eventprinting.nl/index.php?action=2&cat=48. Het voorbeeld zoals jij dat noemt kost daar maar € 40,80 !!! Stom dat ze die site niet beter onderhouden, want echt vreselijk handig. Veel succes! Jan Willem Toegevoegd na 10 minuten: Ik zie net dat mijn suggestie slechts de helft kost! Da's een goeie. Maar bel voor de zekerheid even om te checken of je ook krijgt wat je wil... Succes. Jan Willem PS. En doe ze de groeten. Ik deed een jaar geleden een klus met hun toenmalig commercieel directeur.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100