Diabolo Tricks?

Ik heb gister een Diabolo gekocht en ik kan er bijna niks mee..
Weet iemand misschien een paar coole tricks?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
youtube?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een goed idee om even op YouTube te kijken. Als je als zoekterm geeft 'how to diabolo' of 'diabolo for beginners', stuit je op verschillende instructiefilmpjes om je skills te verbeteren. Veel plezier!

Antwoorden (5)

Kijk eens op de volgende site: diabolotrucs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal eerst beginnen met de basis en als je dat goed kunt dan moet je tricks probeeren.
Je kunt ze vinden op youtube en google.
Ik heb er ook 1.
Je houd het touw met de draaiende diabolo slap en je slingert hem naar links zodat de diabolo over het stokje op jet touw vliegt dan moet je hem weer terug doen omdat het touw over elkaar zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon eerst goed oefenen. Je diabolo moet veel vaart hebben willen de trucs lukken. Daarna denk ik dat je moet gaan oefenen met omhoog gooien en weer goed opvangen op het touwtje. Als je dat kunt, ziet het er in ieder geval spectaculair uit en is een goede basis om verder te gaan. Hieronder nog een leuke website om 'ns te bekijken. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hier is op kijken, heeft animaties.
Ik heb er zelf veel van geleerd.
http://www.diabolotricks.com/
Succes. En uh er staan onwijs goeie tips. Als je beetje engels kunt. Anders kan je het laten vertalen in google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerste even te proberen het diabolo trick even heen en weer te laten bewegen over het touw,en beetje bij beetje ga je sneller,en dan zie je wel dat je het beetje bij beetje wel kent en zo snel leert.
maar je leert het natuurlijk niet in een dag maar gewoon elke dag even oefenen en oefenen, Hier is een site,waar je nog even erover kan lezen:

http://www.diabolotrucs.nl/trucs/basishandleiding2.php

En nog veel succes en plezier ermee!