waar kan ik een goedkope verrekijker kopen?

ik heb gezocht naar verrekijkers maar ze niet gevonden weet jij waar ik ze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Marktplaats heb je vast wel 2de hands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Bij de Kijkshop.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt ze al vanaf eur.9,00

Verwacht er geen wonderen van, maar ze doen het best aardig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuw en tweedehands.
Verrekijkers, telescopen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij BartSmit zag ik onlangs nog echte 'prijspakkers' in 't vak liggen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak bij een Lidl, maar ook Cranenbroek heeft ze soms. Meestal rond € 10,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was laatst ook op zoek naar een goede verrekijker, en ik heb me erin laten adviseren bij een fotozaak, die ook een uitgebreid assortiment verrekijkers heeft. Om een lang verhaal kort te houden, ben je niet klaar met een verrekijker van een tientje. Wil je echt een goede en lichte, dan kost het je al snel €200. De beste 'startmodellen' koop je vanaf de €30

Online kan je eens kijken en vergelijken op http://www.opticstore.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://militaria4you.nl/artikelen.php?rubriek=Optiek%3A+diversen

k heb zelf een russische leger verrekijker en heb er geen klachten over en de prijs valt naar mijn mening ook wel mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ALDI heeft bij tijd en wijle uitstelende ZOOMverrekijkers (binoculair) die 7-21 of zelfs 7-30X (!) vergroten.
Kosten meestal rond de 30 Euro.
Meer kijker is er per euro haast niet te krijgen.
Ik heb beide types en het zijn trouwe metgezellen tijdens mijn verre reizen.
De kleinere kijkers zijn vaak minder lichtsterk, wat vooral bij grotere vergrotingen/donkerder weer nogal opbreekt.

Wat ook een aanrader is, zijn oude legerkijkers. Ik heb ze gehad. kwaliteit JENA. Buitengewoon heldere en scherpe kijkers.
Het je aan een vergroting genoeg, zou ik voor de laatste optie gaan.
Deze kijkers hebben de klasse van Swarovski/Zeiss enz.
Meestal rond de 30-50 Euro.
Door de bruin/groene rubbermantel zien ze er niet uit, kijk je er doorheen dan weet je niet wat je ziet.
Koop echter zo een kijker NIET zonder er zelf doorheen gekeken te hebben, sommigen zijn stuk of bevatten glasbeschadigingen.
Wil je echt observeren dan is zo een goede legerkijker geweldig.
Je moet gruwelijk diep in de beurs tasten om een vergelijkbare kwaliteit nieuw aan te schaffen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb laatst een leuke gekocht bij blokker was 7 euro en hij is best goed