Hengelsport: haak met een hair.

Hallo,

Ik had een vraagje ik vis weleens zeker met dit lekkere weer. Maar nu gebruik ik een hair om tijgernoten aan te doen. Ik vis niet altijd op de zelfde plek en bij sommige plekken denk ik dat ik beter brood kan gebruiken. Maar kan ik dat dan gewoon op mijn haak doen? (op de hair zit dan uiteraard niks). Of vang je dan echt niks?

Hooksize: 1
Merk: Galnakatsu

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je op Karper vist, als je met tijgernoten (niet die nootjes van Duyvis hoor mensen) vist? Als je met brood gaat vissen heb je vooral kans dat je andere vissoorten vangt ipv karpers. Je kunt in principe de haak met hair gewoon gebruiken, en je kunt dan ook vangen, maar ik zou persoonlijk voor een witvishaak kiezen, en de haak met hair (tijdelijk) vervangen. Dit is vrij snel te doen, en verhoogd je resultaten.