Dopjes van drinkflesjes, wat kan ik er mee maken behalve CD-hovercrafts?

Ik verzamel al een tijdje dopjes van drinkflesjes, omdat ik er een keer met een groep kinderen CD-hovercrafts van wil plakken. Nu wordt het een beetje te gek en heb ik inmiddels wel 100 van die dopjes. Veel te veel. Wat kan ik er nog meer mee maken?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb ook het hele sterke gevoel dat die dopjes een bestemming hebben bij mij, het drijft aan het randje van mijn bewustzijn, maar het popt niet op. Ik word er heel rusteloos van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een goede vraag! ik zit met precies hetzelfde dilemma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een ontzettend leuk idee, die CD hovercraft!!!

Het beste antwoord

Een helm of pet. Of plak er een muts mee vol, dan heb je helm/muts ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een mini-sjoelspel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het een idee om ze aan een basisschool te geven en er een projectweek van te maken met aandacht voor afval/milieu?
De leerlingen kunnen er bijv. een groot kunstwerk van maken. Als schilderij inplakken als mozaiek, of als beeldhouwwerk van in elkaar gezette afvalobjekten, zoals lege melkpakken ed. die beplakt worden met drinkflesdopjes? Het zal in elk geval een kleurrijke 'blikvanger' worden! Stel het eens voor aan een docent, die weten er wel raad mee!
13 jaar geleden
Je zou ze kunnen terugsturen naar de fabriek. Misschien kunnen ze herbruikt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat het alleen om die dopjes uit het filmpje?
Want die heb ik niet. Ik koop nooit van die dure drankjes.

Maar als het gaat om plastic dopjes van flessen en pakken:
Ik prik (brand) er een gaatje in in het midden.
Dan haak ik vanuit dat gaatje met plastic garen er omheen, totdat de dop bedekt is.
Dan gebruik ik dat als knoop, bijv. voor een tasje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed plan momo: hoeveel heb je er nodig?
ik heb net zo'n dopjesspaartik als Stippel.
stuur event pb om er iets over af te spreken..
Een vliegengordijn heb ik er een paar jaar geleden van gemaakt.

Toegevoegd na 10 minuten:
Help, de bedoeling was er een foto bij te plaatsen maar deze digibeet krijgt het weer niet voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er een ketting van maken, leuk voor carnaval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou er heel kleine BH tjes van kunnen maken, raak je er gelijk 2 per keer kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tepeldopjes ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Och mijn arme dochters!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht eigenlijk meer aan zwanghuikbijntjes.