Kan ik in Deventer ook Hooked zpagetti kopen?

Zo ja, waar?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik bedoel dus geen internetwinkels, maar een shop in Deventer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Deze zijn te koop in winkels als Pipoos en V&D die zitten vast wel in Deventer, kijk bijlage 2. Je kan ook bestellen in de webshop, bijlage 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het op internet te koop is was mijn vraag niet en in Deventer zit geen Pippoos. Evenmin heeft "onze" V&D zpagetti.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens vd.nl is hoooked in alle vestigingen verkrijgbaar, en ik vind het onaardig hoe u reageert, ik probeer u te helpen met het online bestellen zou u wellicht blij kunnen zijn. Beetje teleurstellend ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal gelijk MCMXCIV!!!! friezen?? als voormalig Deventenaar en haak/brei junk had ik de gouden tip kunnen geven....
HAD... want zoals jij je opstelt naar anderen wens ik je (ondanks onze raakvlakken!!) veel succes met zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MCMXIV, helaas was je antwoord voor mij teleurstellend. Op de website van Pipoos bleek dat er geen vestiging in Deventer is. En de V&D hier ter plaatse heeft geen handwerkafdeling. Misschien was mijn reactie, door mijn teleurstelling, onbedoeld wat vinnig. Mijn excuus daarvoor. Het was zo niet bedoeld. Eucalypje, het zij zo.
Ik ken geen winkels in Deventer.

Maar ik zou het zelf maken, van oude t-shirts.
Veel goedkoper, en origineler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmmm, da's een idee! Zal ik aan denken als ik weer eens oude kleding over heb.