Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik in Deventer ook Hooked zpagetti kopen?

Zo ja, waar?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik bedoel dus geen internetwinkels, maar een shop in Deventer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Deze zijn te koop in winkels als Pipoos en V&D die zitten vast wel in Deventer, kijk bijlage 2. Je kan ook bestellen in de webshop, bijlage 2.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het op internet te koop is was mijn vraag niet en in Deventer zit geen Pippoos. Evenmin heeft "onze" V&D zpagetti.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens vd.nl is hoooked in alle vestigingen verkrijgbaar, en ik vind het onaardig hoe u reageert, ik probeer u te helpen met het online bestellen zou u wellicht blij kunnen zijn. Beetje teleurstellend ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal gelijk MCMXCIV!!!! friezen?? als voormalig Deventenaar en haak/brei junk had ik de gouden tip kunnen geven....
HAD... want zoals jij je opstelt naar anderen wens ik je (ondanks onze raakvlakken!!) veel succes met zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MCMXIV, helaas was je antwoord voor mij teleurstellend. Op de website van Pipoos bleek dat er geen vestiging in Deventer is. En de V&D hier ter plaatse heeft geen handwerkafdeling. Misschien was mijn reactie, door mijn teleurstelling, onbedoeld wat vinnig. Mijn excuus daarvoor. Het was zo niet bedoeld. Eucalypje, het zij zo.
Ik ken geen winkels in Deventer.

Maar ik zou het zelf maken, van oude t-shirts.
Veel goedkoper, en origineler.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmmm, da's een idee! Zal ik aan denken als ik weer eens oude kleding over heb.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding