Is er een wereldrecord boter op je hoofd? Dus van letterlijk pakjes boter op je hoofd stapelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken wel mensen die boter op hun hoofd hebben, maar dat bedoel je niet. Vanwaar deze interesse onder de categorie Maatschappij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kon eigenlijk geen betere categorie vinden, heb jij een suggestie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik was meer benieuwd naar de achtergrond van je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit er aan te denken om een record wedstrijd te organiseren, ben daarom op zoek naar het huidige record...

Het beste antwoord

De officiële instantie die je hiervoor kunt aanschrijven is het Guinness Book of records. Er zijn wel wat activiteiten opgenomen waarbij voorwerpen op het hoofd gebalanceerd worden, maar boter zit er niet bij.

Je kunt een record aanmelden. Ze ontvangen ongeveer 50.000 verzoeken per jaar. Op hun website kan je meer informatie vinden hoe je je poging kunt aanmelden en hoe de selectie plaatsvindt. Bijgaande tweede link bevat een video waarmee je kunt starten.