Wat is een (makkelijk) gratis fotobewerkingsprogramma waarmee ik foto's in elkaar kan laten overlopen?

ik wil graag foto's in elkaar laten kunnen overlopen op 2 manieren, voor alle twee de manieren heb ik een afbeelding:
- eerste afbeelding: overvloeien, 2 afbeeldingen over elkaar.
- tweede afbeelding: 4 losse foto's naast elkaar met een vloeiende overgang.

liever geen gimp, die heb ik al en is ontzettend langzaam omdat de bestanden heel groot worden door het bewerken.

alvast bedankt!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

zoek even 2pic op internet op. dit programma is speciaal bedoelt voor deze doeleinden en helemaal gratis! zitten nog een paar leuke effecten bij zoals tekst invoegen, en verschillende overloop-effecten. succes!

Zeker voor die 2de methode is autostitch een goeie. Zie link.

Dat kan je online doen via de website: http://www.pixlr.com/editor/. Je kan je meerdere lagen maken en je kan meerdere foto's openen. Het werkt ongeveer hetzelfde als Photoshop en je kunt een afbeelding kopiëren en plakken in de andere als een aparte laag. Deze laag kan je dan aanpassen in de doorzichtigheid. Je hebt hiervoor geen programma nodig op de computer. Het is dus overal te bereiken en te gebruiken!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100