hoe karate kunnen zoals in films?

je hebt zo van die films war ze iemand ontwapenen enzo keisnel .. ik wil dat ook kunne. ik heb 3 jaar jiu-jitsu gedaan maar ben moeten stoppen .. maar nu wil ik weer karate gaan doen. is dat de sport die voor bovenstaande het beste is of is er nog iets?en dan een extraatje,,, weet iemand dan toevallig een club tegen Lennik postcode 1750 te belgie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Aanvallers ontdoen van hun wapens wordt je eerder aangeleerd bij jui-jitsu dan bij karate. Karate is meer gericht op het stoten en trappen.

Als je puur wil trainen op het ontwapenen en uitschakelen van je opponent, dan moet je misschien eens na gaan denken over krav maga of systema ( russische vechtsport).
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je zou dan toch op karate lessen moeten gaan als je dat ook zo keisnel zou willen... je leert de technieken , en de vaardigheid daar het beste...