Hoe begin ik met scoobie doo?

Ik wil een eenvoudige scoobie doo met 2 touwtjes maken. ik heb overal gezocht, you tube, en diverse scoobie doo sites. Toch snap ik niet hoe je de eerste slagen maakt.
Dus vanaf het knoopje leggen, en dan daarna.
Kan iemand mij dit uitleggen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi, je hebt het antwoord al gekregen zie ik. Nog even als waarschuwing: scoobie doo is een tijdje uit de handel geweest een paar jaar geleden omdat bleek dat er giftige stoffen inzaten. Dus hou het uit de buurt van baby's en kleintjes.
Veel plezier. Het is heel leuk om hier mee bezig te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha Barlotje,
en is het je al gelukt??

Het beste antwoord

hoi, ik weet wel een site waar je allemaal scoubidou figuren maken dit is de site:http://www.yoarra.nl/
dat is een goede site ik heb zelf ook scoubidou touwtjes.
ik heb al een helikopter gemaakt en een pen.

Toegevoegd na 1 dag:
oo ik heb al gezien dat je die site al heb bekeken

Toegevoegd na 1 dag:
als je de plaatjes heb bekeken,dan doe je het bovenste roze touwtje met een lus over de linker blauwe touwtje.
dan doe je het blauwe touwtje over de onderste roze.
dan doe je het roze touwtje met een lus over de rechter blauwe, en dan doe je dat blauwe touwtje weer over de roze lus en dan doe je het blauwe touwtje weervan voren door het achterste lusje.
ik hoop dat je het nu kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoi,
Het is echt niet moeilijk,op deze site leggen ze het je allemaal overzichtelijk uit,
Veel plezier en succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon 2 touwtjes pakken, een dubbelvouwen en dan de tweede er omheen knopen in het midden. Iets hoger zodat je een lusje hebt, Dan heb je 4 uiteinden. Dan beging je gewoon met je knopen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn diverse boekjes in de speelgoedwinkel te koop waar ze dit in stappen uitleggen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Er zijn diverse boekjes in de speelgoedwinkel te koop waar ze dit in stappen uitleggen.

In de bijlage staat uitleg en diverse vormen die je kunt maken.