hey ik ben nu een tijdje bezig met lockpicken. nu krijg ik het slot wel open maar ik kan hem niet meer dan een halve slag draaien. is hij nu kapot?

Oke ik wat heb ik:
Bump keys 21 st. nl (geen probleem)
slider percussion keys (geen probleem)
auto lock pick tool Southord E500XT 4,5 volt..
flipper

Met de slag sleutels krijg ik het slot zonder probleem open, en weer dicht :) Zet de sleutel op 5 voor 12 en gebruik dan de flipper om hem meerdere malen te draaien:)

Nu gebruik ik de auto pick tool en krijg ik hem ook wel open maar kan de cilinder maar 180 Graden draaien.. en dan slaat ie vast, mijn orginelesleutel past er niet meer in en krijg er op geen enkele manier beweging in... kan iemand mij verder helpen?

Vraag 1/ Ik kan met dit apparaat een slot toch zonder schade openen en sluiten?

vraag 2/ Is mijn slot nu kapot of kan ik dit nog oplossen?

Vraag 3/ iemand nog andere leuke tips voor deze hobby?

Toegevoegd na 17 uur:
IK WEET NIET PRECIES HOE IK ANTWOORD OP JULLIE REACTIES MOET GEVEN DUS DOE HET MAAR OP DEZE MANIER...

iK HEB DE FILMPIES AL GEKEKEN MAAR TOCH BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES, iK ZIE ALLEEN FILMPJES WAAR ZE DE SLOTEN OPENEN MAAR NERGENS WORDEN DE SLOTEN WEER GESLOTEN...

Bedankt voor de reacties.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

kijk hier even tussen ik denk dat je het antwoord zo hebt.

http://www.youtube.com/results?search_query=lock+picking+tutorial&aq=1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google even op lockpicking en je krijgt heel veel informatie en You Tube filmpjes.
http://www.youtube.com/watch?v=W0el-URgCZw

http://www.stupidvideos.com/video/science_technology/Lock_Picking__THIS_IS_INSANE/#207549