Waar kan ik mijn sieraad laten gieten?

Hallo, ik ben nu aan het oefenen om grillz te maken.
Ik doe dit doormiddel van het sieraad met wax te maken.
Nu moet het naar een gieterij die het voor mij naar goud of zilver kan gieten.
Weet iemand waar ik dit kan laten doen, wat voor gieterij ik dan naartoe moet?
Na het gieten wil ik het ook zelf gaan polijsten en mooi maken.
Ik woon in Den Bosch trouwens.
Het sieraad moet worden gegoten met de verloren wasmethode.

ronron1212
een maand geleden
Is die dan geschikt voor kleine gouden of zilveren producten?
Sharonspits98
een maand geleden
Ja kleine gouden en zilveren producten, de grootte van een tand of meerdere tanden
ronron1212
een maand geleden
Nooit van gehoord brons en zo wel klokken.
ronron1212
een maand geleden
Het lijkt me toch niet mogelijk met die techniek hoe kom je erbij dat het wel zou kunnen
Sharonspits98
een maand geleden
U weet dat ik met grillz bedoel dat het een tandsieraad is?
ronron1212
een maand geleden
Wat verandert dat dan aan het proces? jij hebt het over een techniek voor zeer grote dingen.

Geef als eerste antwoord