ik heb een blouse die te groot is, hoe kan ik ze toch nog dragen zonder naaiwerk?

de blouse is te groot vermits ik vermagerd ben, maar ik zou ze graag nog dragen, maar ik kan absoluut niet naaien, bestaan er hiervoor trucjes?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K
Amadea
5 jaar geleden
In welk opzicht is de blouse te groot? Je kunt 'm los over een shirt heen dragen, of met een elastische riem erom.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Vroeger wat er iets bij de Kijk-shop´s een soort poeder die je met een strijkbout kon verwarmen voor kleding of het nu er nog is?
Amadea
5 jaar geleden
Kijkshop bestaat niet meer...
AlphaLimaSierra
5 jaar geleden
En wat zou dat poeder dan moeten doen? Krimp veroorzaken of zo? Kan me er zo even niks bij voorstellen.

Antwoorden (2)

Je zou de onderkant kunnen knopen, de onderkant een beetje kunnen bijknippen (kijk maar hoe Daan uit HNTM het deed) of hem een beetje in de broek proppen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zoek er een leuke riem bij. Deze kan je losjes erover heen dragen zodat niet opvalt dat het wat groot is.