Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik textielvellen kopen?

Dag ik ben op zoek naar vellen textiel die in een laserprinter kunnen. als ik op google zoek, krijg ik een en al links voor transferpapier maar dat zoek ik niet. Ik zoek vellen textiel die in een laserprinter kunnen zodat je rechtstreeks op het textiel kunt printen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat je zoekt bestaat wel hoor. Google eens op textiel printen. Zelf gebruik ik photo fabric van www.blumenthallansing.com. Uiterst tevreden hierover.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
de link werkt niet maar de naam geeft met google allerlei bruikbare resultaten. Dank!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
na wat verder zoeken lijkt het er op dat dit alleen geschikt is voor een inktjet printer? ik zoek zoiets maar dan voor laser.

Andere antwoorden (1)

Wat jij zoekt bestaat niet.

Hetgeen waar jij naar zoekt en wel bestaat is zeefdrukken. Dit is een speciale "drukker" dat bestemd is voor het bedrukken van voornamelijk textiel.

http://merchandise.nl/zeefdruk/personalisatie-en-druktechnieken/textiel-zeefdruk/
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
euh, ze bestaan wel. ik heb een pak met eigen ogen gezien. De eigenaresse had het al zo lang in bezit dat ze niet meer wist waar ze het gehaald had. Ik ben bekend met zeefdrukken, die bedoel ik niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding