Waar kan ik een kleurenschema van de duo markers van Kruidvat vinden?

Ik heb gisteren nieuwe markers gekocht bij de Kruidvat, maar ik kan nergen een kleurenschema ervan vinden. Zelf maken is ook geen optie want ik weet niet hoeveel kleuren ervan zijn. Ik zag daarentegen bij de actyion ook markers genaamd twinmarkers kan het zijn dat dat dezelfde markers zijn als die van de Kruidvat, maar dan met een andere naam?
Xxx joni

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.8K
SimonV
5 jaar geleden
Bedoel je drie tinten blauw, bruin, grijs, paars en wit? Zie link:
https://www.kruidvat.nl/knutselen-schrijven/knutselen-schrijven/c/30111
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
SimonV, dankjewel voor de reactie ik bedoel een schema waar alle kleuren instaan van dat merk hier een voorbeeld> https://goo.gl/images/GNC6xZ
SimonV
5 jaar geleden
Misschien begrijp ik je niet goed, maar als ik het overzicht van Kruidvat bekijk, zie ik 7x3 kleuren. Dat zou je het schema kunnen noemen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel voor je hulp Simon v, maar ik heb net een kleurenschema gevonden.

Antwoorden (1)

Dit is een soort van kleurenschema, maar het is wel van de action. Misschien kun je hier iets mee