Waar kan je in de avond surfplanken huren tussen Den Haag - Noordwijk?

Hi! Ik zou graag na werk nog surfen maar dat is dan vaak na 18:30. Kent iemand een plekje waar je ook later op de avond nog planken kan huren? Thanks!
Update: Heb maar een paar catagorieen om uit te kiezen??

7 maanden geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende surfscholen in de omgeving van Den Haag - Noordwijk waar je surfplanken kunt huren. Kijk bijvoorbeeld eens op de websites van Surfschool Scheveningen, Surfschool Kijkduin of Surfschool Zandvoort.
Bronnen:
4 maanden geleden