Hoe kan ik cijfers typen in Photoshop zonder dat ik een rare afbeelding van www.tattooshop krijg?

In de afbeelding zie je hoe het eruit ziet. Ik typ een tekst en alles gaat goed, maar zodra ik een getal intyp krijg ik zo'n plaatje

Picture for question
4 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Gekraakte versies van Photoshop kunnen malware bevatten die voor deze ongewenste reclame zorgt.
Misschien kan Malwarebytes de malware onschadelijk maken.
https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/

Zo niet: verwijder Photoshop en installeer het programma - met geldig licentie - opnieuw en het probleem moet opgelost zijn.
4 jaar geleden
Of probeer het open-source programma GIMP eens: www.gimp.org. Dat is legaal en gratis en kan hetzelfde als Photoshop, het is alleen even wennen. Op youtube staan veel prima instructiefilmpjes van Davies Media Design.