Hoe krijg ik volgers op Pinterest?

Ik heb sinds kort een account op Pinterest, ik vind het heel leuk om te doen. Het lijkt me leuk om wat volgers te krijgen zodat ik mijn interesse kan delen. Ik heb nu 1 volger en dat is mijn zus haha, heeft iemand tips? Ik heb al aardig wat borden gemaakt. Ook heb ik een paar eigen foto's op Pinterest gezet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ik zal beginnen met 'reclame' maken.

Optie 1: Social media
Dit kun je doen via social media, het gemakkelijkst en iedereen kunt je bericht lezen, bijv. op Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Whatsapp, Google+ , Youtube.

Optie 2: Flyeren / posters hangen
Misschien kun je op je werk, op school of bij je sportvereniging een poster/blaadje op een prikbord hangen, of flyers maken en door de wijk rondbrengen, maar dat kost een stuk meer tijd en je bereikt minder mensen dan via social media, maar het is in ieder geval nog een optie.

Optie 3: Familie, vrienden en kennissen inschakelen
Vraag je vrienden/vriendinnen en familie om je bericht op social media of op Pinterest te delen met hun vrienden, familie en kennissen, zo bereik je ook een grotere groep, maar het duurt wel een stuk langer.

Hopelijk heb je wat aan mijn tips! Veel succes ermee! :)