Hoe kun je goed leren fotograferen?

Het gaat om binnenhuisfotografie en straatfotografie.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien een online of een gewone cursus volgens, of een cursus boek kopen.
paulus811
7 jaar geleden
Eerst de basisbeginselen onder de knie krijgen. Begrijpen wat diafragma en sluitertijden doen is erg belangrijk. Daarna kun je je storten op de compositie
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ervaring op doen! Kijk zelf wat je wel en niet mooi vindt en ontwikkel je eigen stijl. Daarnaast zijn er echt tal van boeken en websites die tips hebben.

Antwoorden (2)

Er zijn veel cursussen en workshops waar je mee leert fotograferen met smartphone of ook een normale camera
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik fotografeer ook heel veel. Ik heb eerst zoveel mogelijk dingen zelf uitgevonden op mijn camera (waar sta je het best, welk licht is mooi). Maar ook op internet is veel te vinden over het diafragma, iOS, tegen licht enz. daarna heb ik een cursus gedaan. Hier heb ik heel veel over geleerd. Het beste is om eerst gewoon zelf veel te oefenen. Als je veel leert van je camera en het zelf allemaal ontdekt is dat natuurlijk veel leuker. Vaak zijn er ook wel cursussen in de buurt te vinden.