Welke site/magazine is goed voor mensen die vanaf 0 willen leren over fotografie/photoshop?

Sinds kort moet ik veel foto's nemen van een object met witte achtergrond door een uitgelopen hobby van mijn vrouw.
Het was al snel duidelijk dat het niet zomaar een foto nemen is en klaar...

Welke site/magazine is het best geschikt voor een leek?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat dacht je van het boek 'Photoshop for Dummies'...? http://www.amazon.com/Photoshop-CS6-Dummies-Peter-Bauer/dp/1118174577 Als ik het zo lees heeft je vrouw overigens gewoon een tijdgebrek ("uitgelopen hobby")
Ja, flauw... kon het niet laten... ;)

Antwoorden (1)

Naar mijn mening "Zoom". Alles in duidelijke taal omschreven, zowel voor semiprofs als amateurs.
Ontzettend veel van geleerd en ook de site Zoom.nl is een aanrader. Inspiratie en workshops e.d.