Hoe bewerk ik fotos heel mooi (feed) op Instagram?

Hoii, ik zit heel vaak op instagram en ik heb een vraagje.
Sommige mensen hebben een hele mooie ''feed'' dus dat is een hele mooie instagram pagina met super mooie fotos erop. Dit zijn een soort van zachte, witte, softe, lichte vintage foto's (als je niet begrijpt wat ik bedoel zie de bijlage even) .. Mijn vraag was dus hoe je dit maakt. Misschien maak je die mooie foto's via een app of via een site, weet iemand misschien welke?
Groetjes en heel erg bedankt voor de mensen die reageren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik gebruik Snapseed, gratis app waarmee je foto's eenvoudig kunt bewerken.

Door wat kleur uit de foto te halen, contrast omlaag te gooien en de verlichting wat op te schroeven zul je al gauw het effect krijgen wat je bedoeld!

Probeer het maar gewoon eens uit, ik vind het altijd wel leuk om beetje te spelen met foto's op die manier :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Soms zie je een witte achtergrond, daarvoor zou ik 'instasize' gebruiken, ik geef je hier enkele apps om foto's te bewerken:
- vsco cam ( hier kan je foto's mee trekken en vintage effecten kiezen)
- moldiv
- aviary
- retrica
- picsart
-bazaart
-afterlight
Deze zijn heel goed, en gebruik ikzelf op mn instagram
mensen geven me toch positieve commentaar
hopelijk ben je er iets mee :)