Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een foto laten afdrukken als een hele grote poster, op minimaal A2-formaat?

Het grootste formaat dat ik op mijn printer kan afdrukken is A4. Voor een presentatie wil ik een paar foto's en tabellen op groot formaat afdrukken. Waar kan ik dat goed, snel en goedkoop laten doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ik weet natuurlijk niet wat jij goedkoop vindt, maar via de link kun je een A0 poster laten afdrukken voor € 8,35.

En A2 vanaf € 4,30.
Heb extra prijslijst bijgevoegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
multicopy doet dat ook
(Lees meer...)
11 jaar geleden
vistaprint is wel goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe groter de poster, hoe hoger de beeldresolutie moet zijn. Voor A2-formaat moet de resolutie minimaal 3200 x 1600 pixels (5 megapixel) zijn. Omdat dit flink wat gaat kosten, kun je beter eerst wat meer informatie over de aanbieders verzamelen. De test van twee posterdrukkerijen kan hierbij helpen:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het snel, goedkoop en makkelijk moet zijn dan kun je dit ook zelf! Je hebt verschillende software waaronder bijvoorbeeld "Rasterborator". Ongeacht de grootte kun je meerdere A4-tjes samenvoegen tot een geheel. Zo is A2, A0 en zelfs groter binnen handbereik met je eigen printer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan allerlei programma's voor om een grote afbeelding af te drukken op meerdere A4 'tjes. Posterprinter is er 1 van ( freeware)/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Printing-1 kun je posters laten afdrukken die groter zijn dan de muur, met een lengte tot 6 meter. Als de beeldresolutie voldoende is, ziet dat er prachtig uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij hema.nl kun je zelf instellen wat en hoe groot je het wilt. Dezelfde dag kun je ze zelf nog ophalen. Ik heb het zelf ook vaak gebruikt en het werkt fantastisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding