Kun je tegenwoordig nog filmrolletjes laten afdrukken??

Bij de Hema ofzo, hoelang duurt het en hoeveel kost het per rol??

Rare vraag misschien maar met al die digitale camera's weet ik het gewoon niet meer....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bij een fotowinkel kun je je rolletje sowieso nog wel wegbrengen en foto's af laten drukken.

Bij de Hema en Kruidvat niet meer. Dat is inderdaad geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor! Hema en een beetje fotozaak doen dat! Kosten hangt af van het aantal afdrukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hema doet het wel: http://www.hema.nl/foto/films.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik liet het tot voor kort steeds bij de Blokker doen maar als ik ze op kwam halen waren ze aldoor (even) zoek omdat het nog maar weinig voorkomt en ze ze ook gewoon in een tas bewaren bij de klantenservice. Nu ga ik ermee naar het Kruidvat. Daar heb ik nog geen problemen omdat zij er speciale laden voor hebben. Maar aan alles komt een eind. Zometeen doen die grote winkelketens het niet meer en moet je naar een foto-speciaalzaak. Het duurt een dag of 5 voor de foto's klaar zijn. Prijs voor 24 foto's van 10x15 cm, hoogglans zonder witte rand en met een foto CD erbij is €8,57.