Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb eeb panasonic lumix dmc-fz45. Ik wil graag een fish eye lens, maar ik heb geen verwisselbare lens, kan dit?

Ik heb van een vriend gehoord dat je ook fish eye adapters hebt, die je er zo op kan zetten/ draaien. Kan dit? Hoe duur is een gemiddelde fish eye adapter dan, waar kan ik ze kopen en is dit slecht voor de kwaliteit beeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die zijn er wel hoor, kun je er op draaien.

Zie bijvoorbeeld:

http://www.digitaltoyshop.co.uk/Fish-eye_Lens_with_Macro_Panasonic_Lumix_DMC-FZ45_t2167_896
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan iedereen wel eens overkomen: de handleiding van een apparaat o.i.d. kwijt raken.

Ga dan naar www.diplodocs.nl en het moet wel een heel bijzonder ding zijn als je het daar niet vindt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Beste vraagsteller, als je de helft van je vraag op de "o zo populaire" zoekmachine had gesteld, was je zonder enige moeite (ik binnen 5 seconden) op onderstaande bronvermelding terecht gekomen. Een tip voor je vraag: typ gewoon concrete zoek termen. Dan komt google vanzelf met het antwoord.... ik typte: lumix dmc-fz45 fisheye lens, Google kwam met " Bedoelde u: lumix dmc-fz45 fisheye lens ?" De eerste die naar boven komt is Engels, de NL adverteerders komen met super hoge prijzen en het zelfs even voor je voorgerekend 84.99 British Pounds Sterling = 101.8 Euro's maar daar zal wellicht wat extra verzendkosten bijkomen, echter geen bedragen van € 400 wat ik bij de Nederlandse site aantref.
Aardig simpel toch? Succes en stuur maar een foto als het gelukt is ;D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding