Iemand ervaring met een goede bruidsfotograaf in het Gooi?

Mijn vriend en ik gaan in September trouwen en zijn nog op zoek naar een goede fotograaf. Iemand een tip? We trouwen in Huizen. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik heb goede ervaringen met Goudberg uit Capelle aan de ijssel, wel een eindje uit de richting, maar voor ons moest hij ook 150 km rijden, echt een toppertje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend van mij is fotograaf, en zou dit ook kunnen doen voor jullie. Hij komt uit Limburg maar is al vaker in het Gooi geweest om bruiloften te fotograferen! Mochten jullie intresse hebben stuur even een PM zodat ik jullie in contact kan brengen!