Ik moet 'n portret-foto maken. Deze foto moet goed genomen worden, en speciaal zijn. Locatie is Brussel-Noord-station. Wie helpt mij?

Een portretfoto voor mijn Twitter-account, en moet worden genomen rond het Brusselse Noordstation, met de indrukwekkende wolkenkrabbers op de achtergrond. Maar het gaat natuurlijk om mij, maar de achtergrond ie ook belangrijk. Ik weet niets van fotografie, wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zoek een plek, eventueel op een perron, waar je die wolkenkrabbers goed in het zicht hebt.
Liefst op een mooie zonnige dag.

Jij gaat op de grond zitten.
De fotograaf gaat op de grond liggen en fotografeert jou dus vanuit het kikkeperspectief: vanaf beneden naar boven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als jij blijft staan en de fotograaf (in ieder geval de camera) ligt op de grond, dan kun je ook proberen of jij er op kan komen "naast" een wolkenkrabber.
Dat het dus lijkt alsof jij net zo groot bent.