kun je bij het norovirus ook alleen kramp hebben?

Ik heb al een paar dagen kramp in de maag, met een bijna continue honger gevoel. Dit begon bijna gelijk met de buikgriep van de jongste dochter. Zij is bijna beter maar ik heb nog de kramp. Van de jongste spreekt men van het norovirus. Gister begon de oudste met braken en diarree. Had de jongste ook.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Ziekten
1.6K

Het beste antwoord

Ja.

Mensen krijgen door het norovirus een ontsteking van de darmen. De klachten kunnen zijn:
braken
diarree
misselijkheid
koorts
hoofdpijn
buikpijn of buikkramp

Iedereen kan ziek worden van het norovirus. Bij sommige mensen kunnen de klachten erger zijn en langer duren. Dit is vooral bij jonge kinderen, ouderen en mensen die al een ziekte hebben. Het is dus goed mogelijk dat jij als gezonde en fitte man alleen maar wat kramp ervan bemerkt.
Amadea