Bultjes op onderarm moet ik hier wat aan doen?

Ik ben op reis voor mn werk toen ik weg ging had ik een paar bultjes op mijn onderarm, nu een week later zijn er veel meer. Heeft iemand een idee wat het is en of dit ernstig is. Ga over 2 weken weer naar Nederland, kan ik zolang wachten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het gewoon een allergische reactie op iets. Maar wij kunnen hier vandaan niet zeggen of je ermee kunt wachten tot je weer in Nederland bent. Zeker niet omdat we verder helemaal geen gegevens hebben.
Ik denk dat je toch even beter voor alle zekerheid naar een huisarts of EHBO van een ziekenhuis kunt gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
je moet even de foto uploaden op een site als tinypic, en dan de link bij je vraag plaatsen. de laatste tijd zijn er problemen met plaatjes hier.

Andere antwoorden (1)

Misschien ben je gebeten door wandluizen\bedbugs, die tegenwoordig in veel hotels aanwezig zijn. Dat gaat het vanzelf weer over. Houd in elk geval altijd je koffers dicht om meereizen tegen te gaan. Alles wat je niet kunt wassen/stomen moet in de diepvriezer.
Beten van deze diertjes bestaan meestal uit drie wondjes; breakfast, luch,dinner. Ze komen nl terug voor de volgende tankbeurt.