Mijn broer (13 jaar) heeft buikgriep gekregen... Nu zit ik met de schrik om besmet te worden door hem... Hoe voorkom ik dat ik besmet word door hem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten
1K
Castle
9 jaar geleden
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/110679-de-buikgriep-voorkomen-enkele-tips-tegen-de-buikgriep.html

Antwoorden (1)

Je kunt nooit 100% voorkomen dat je zelf ook buikgriep krijgt. Buikgriep is en blijft een besmettelijk virus waar je moeilijk omheen kan.

Er zijn natuurlijk wel wat dingen die je kunt doen in de hoop dat je het niet over krijgt.

-Was regelmatig je handen
-Zorg dat de wc-bril schoon is voordat je er zelf op gaat zitten.
-Niet uit de glazen van je broer drinken
-Zorg dat je voldoende vitamines binnen krijgt zodat je een goede weerstand hebt/krijgt.

Veel succes en ik hoop voor je dat je deze ronde mag overslaan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
En voldoende slaap