Waar kun je jezelf laten screenen op huidkanker?

Schijnbaar is er al een soort actie geweest dat je jezelf gratis kunt laten controleren. Dit hoorde ik achteraf. Komen er nog meer van zulke acties? Zo nee waar kun je het nog meer laten doen? (buiten je huisarts).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Je kan altijd bij de dermatoloog terecht(aan te raden),dan wel mits betaling.
Graties kan het gewoonlijk in de tweede week van mei,wel tijdig inschrijven want de dermatologen zijn vlug volzet.
fremar
9 jaar geleden
fremar
9 jaar geleden
hier in België kost dit ongeveer een 35€
fremar
9 jaar geleden
In België kan je zonder doorverwijzing en krijg je nog een gedeelte terug van uw mutualteit.

Andere antwoorden (1)

Er zullen vast wel particulier klinieken zijn, waar men dit doet, je zou kunnen zoeken op internet.
Maar waarom niet via de huisarts naar de dermatoloog?