Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Kan ik ook blindedarmontsteking hebben?

Hallo, ik heb nu al een lange periode last van plotselinge buikgriep rond de navel, het komt elke maand terug en daar komt veel overgeven & misselijkheid & diarree bij kijken. Wanneer ik dit heb eet ik niks (soms een kom soep) maar dat is het dan. Mijn zus had ongeveer het soort gelijk maar die kon niks meer maar ik kan nog wel lopen.. Zou dit ook een blindedarmontsteking kunnen zijn.?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een blindedarmontsteking komt niet iedere maand terug. Als je een vrouw bent is het enige wat iedere maand terug komt je menstruatie. En daar kun je behoorlijk last van hebben, Ga er eens mee naar de dokter

Misschien heb je wel gewoon een infectie? En als de bacterie in je lichaam blijft, dan blijft het wel terug komen ja. Maar goed ik ben ook geen dokter dus hier moet je echt even mee naar de HA.

Nee, een blindedarmontsteking voel je in je rechterzij, niet rond je navel. Diarree is ook geen verschijnsel wat bij een blindedarmontsteking past. Gezondheid toegewenst!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100