Wat kunnen we doen om de pest te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
2.8K
ronron1212
10 jaar geleden
Waar wil je de pest voorkomen dan?
Poet
10 jaar geleden
varkenspest? builenpest?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Europa geen probleem. Komt niet voor in Nederland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zorg voor 23 zwerfkatten ! En die hebben vlooien

Antwoorden (2)

Zorgen dat je haar en kleding altijd goed gewassen zijn. De pest verspreid zich hoofdzakelijk door een beet van vlooien, die de pest bacterie overbrengen..... Geef vlooien dus geen kans.
10 jaar geleden
Door ratten buiten de deur te houden. De rat functioneert als tussengastheer voor de vlo die de pest via een beet overbrengt.