Er is altijd wel iemand die griep of buikgriep heeft maar van een epidemi is geen sprake.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op dit moment hebben 2 van mijn collegaas buikgriep en dat is in Gouda.
Zo,n 4 weken geleden kende ik nog meer mensen met buikgriep...
De 1 spuugt alleen
de ander heeft dairree
en sommigen hebben het allebei.
Gelukkig is het bij de mensen die ik ken, bij bijna iedereen na ruim 1 dag helemaal over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee normaal heerst er nu geen griep of buikgriep.
Die zijn er wel maar niet overdereven veel op dit moment