Last van de symptomen: moe, benauwd, last van onderrug, koorts, onrustige benen, geen erectie kunnen krijgen, verkouden. is dit griep of iets anders?

ik ben een jongeman van 28jaar en benieuwd of iemand weet waar dit door kan komen en vooral wat ik eraan moet doen. Of beter gezegd wat het is en hoe ik er weer van af kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
3.7K

Antwoorden (4)

Ga jij eens heel snel naar je huisarts toe!Kan je altijd er na nog eens langs komen.We zijn geen medicijnmannen!
carel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je het beschrijft lijkt mijn een flinke griep maar als ik jou was zou toch even voor zekerheid even je huisarts bellen Die kan je dan duidelijk uitlegen en mischien even goed laten onderzoeken .
Nooit risico nemen met je gezondheid dus bel snel naar huisarts zou zeggen he Beterschap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt griep, of een blaasontsteking,/ prostaat problemen. Gezien het feit,dat het al lang duurt moet je even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt op griep, maar je zegt dat het al twee weken duurt. Bij griep zouden de symptomen nu toch moeten verminderen. Ga naar de huisarts voor verder onderzoek, een juiste diagnose en behandeling.