ik heb 4 dagen enorm last van mn keel gehad

vanmorgen werd ik wakker en nergens last meer van...
Maar had vanmorgen lichte verhoging en nu nog steeds, heb net mn eerste ibuprofen genomen (3 kwartier geleden) maar ga naar mijn idee steeds meer zweten, wat kan dit zijn en is er een kans dat het morgen ineens over is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (3)

klinkt alsof je de griep gaat krijgen zo begon het bij mij ook zit nu 4 dagen binnen te kijken bleh .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er in je snot bloedslierten zitten en het snot soms heel geel kan zijn dan heb je bijholt onsteking. Wat kun je er tegen doen? Vrij weinig neusspray en voor het slapen gaan paracetemal om de pijn te verzwakken. Is dit niet het geval dan zou het ook te maken kunnen hebben met een baard in de keel als je onder de 18 bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je had vast een keelontsteking waarbij je wellicht ook wat verhoging had. Misschien is deze lichte verhoging nog het laatste restantje en zweet je de koorts weg na inname van de Ibuprofen.

Maar een keelontsteking kan ook de voorbode zijn van een griepaal syndroom natuurlijk. In dat geval zal de temperatuur in de komende uren tot dagen nog doorzetten met een grieperig gevoel erbij.

Beterschap in elk geval!