Wat is de geadviseerde tijd wanneer je weer alcohol mag gebruiken na een geperforeerde blindedarm/ buikvliesontsteking?

Mijn blindedarm (eigenlijk appendix) was geperforeerd door te lange ontsteking en daardoor was buikvliesontsteking onstaan. Hoeveel weken/maanden zou ik moeten wachten met het drinken van alcohol?

Toegevoegd na 24 minuten:
Weet niemand het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
6K

Het beste antwoord

Is altijd het beste om met alcohol te wachten. Ook al alcohol ontsmet maar als je teveel drinkt heb je al gauw andere problemen. alcohol neemt de vocht af in je lichaam waardoor je ziekten vertraagd met genezen. Een paar weekjes zonder alcohol zal wel gaan zeker ?
Is uiteraard ook best deze vraag aan je arts te vragen.
Groeten Ritchie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het beste wat je kan doen is dat even aan de arts vragen , die weet dat het beste natuurlijk