Ik wacht bang af naar de resultaten van het lab.

Toch zou ik graag wat informatie bekomen waar er een goede kliniek is die gespecialiseerd is in het bestrijden van kanker.Ik heb vernomen dat er een goede kliniek bestaat in Amsterdam. Ik ben woonachtig in België.

Toegevoegd na 8 uur:
Deze avond heb ik vernomen dat ik huidkanker heb.
Volgens mijn dermatoloog is dit de meest voorkomende
vorm en goed te genezen mits aldara creme aan te brengen gedurende 6 weken...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterkte!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
THX
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, veel sterkte. Nederland kent 2 speciale 'Kanker' instituten. In Amsterdam Anthonie van Leeuwenhoek kliniek en in Rotterdam Van den Hoed Kliniek. Overigens het Academisch ziekenhuis van Antwerpen staat ook goed aangeschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik vragen voor welke kanker je een behandeling wil laten uitvoeren ?
Groeten Ritchie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huidkanker,voorlopig is dit met een zalf gedurende zes weken en je goed beschermen tegen de zon,zonnecreme factor 50 en zeker niet zonnebaden. Je ziet maar om er mooi bruin uit te zien mag je het met je gezondheid bekopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn veel vormen van huidkanker, zo te lezen heb je de minst gevaarlijke vorm en ben je er op tijd bij.
Sterkte met de schrik en met herstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
THX Hippo

Het beste antwoord

Ik begrijp je angst maar al te goed! Je bent goed af in een Universitair ziekenhuis zoals o.a. het Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Edegem (UZA) Ik spreek uit ervaring als patiente.
Als je in Belgie woont zou ik je aanraden om toch maar voor het dichtsbijzijnde ziekenhuis te opteren.
Ik ben nu in gedachten bij jou, enige raad die ik je nu kan geven is als de angst té groot is om iets kalmerends te laten voorschrijven door je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je bent nu heel erg geschrokken ,eerst maar de uitslagen af wachten ,gelukkig zij n nu veel soorten te behandelen ,in België zijn zeer goede behandel centra ,waar zelfs nl naar toe gaan ,in nl is de daniël Vd hoed in Rotterdam ,en in amsterdam het Anton leeuwen hoek dacht ik er zijn ook veel patiënten ver actief opinternet waar je veel info kan vinden succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anthonie van Leeuwenhoek in Amsterdam is de kliniek waar je om vraagt. Sterkte nog!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom geeft iemand hier een min voor ?! Dit antwoord klopt. van mij een plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
İdd waarom een min? Dit is toch het antwoord waar de persoon om vraagt??
Er zijn verschillende klinieken in Nederland die gespecialiseerd zijn in kanker:
-Erasmus MC, locatie Daniel den Hoed kliniek in Rotterdam
-Antonie van Leeuwenhoek in Amsterdam
-Bernard Verbeeten Instituut in Tilburg
-Maastro Clinic in Maastricht

Verder zijn er natuurlijk ook prima klinieken in België die gespecialiseerd zijn in het bestrijden van kanker. Wil je toch naar een kliniek in Nederland gaan dan raadt ik je aan je keuze te baseren op het soort kanker wat je hebt. Elke kliniek heeft namelijk zijn specialiteiten.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begrijp totaal niet dat je naar Nederland wilt gaan om bestrijden van kanker, België scoort veel hoger op dat gebied van behandelingen. Was zelfs zwaar geschrokken dat mensen na een stamceltransplantatie direct naar huis mochten in nederland. Dit is totaal onaanvaardbaar als je immuunsysteem op 0 staat.

Hun denken dat de ziektes komen van binnen in wat totaal onlogisch is want bacterie komen ook van buiten af en virussen ook. Dus raad je echt aan dit uiteraard in eigen land te doen.

Sorry voor de Nederlander maar de studies in België in de geneeskunde liggen pakken hoger dan Nederland. Met onze diploma kunnen we over heel de wereld aan de slag die van Nederland jammer genoeg niet, daar is mijn vriendin getuige van omdat ze zelf in de verzorging zit in Nederland.

Je zit echt in België op dat gebied veel beter

Groeten Ritchie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die met een aplastische anemie worden opgenomen en een stamceltransplantatie krijgen worden na de stamceltransplantatie naar huis gestuurd dit zelfde dag of een dag erna. Dit was echt schokkend voor ons. Ik ben lid van zeldzame bloedziekte in nederland en alle patiënten worden naar huis gestuurd met ondertussen èèn die aan het vechten is op deze ogenblik voor haar leven. Ik zei haar nog amai dit kan toch niet dat ze jou nu naar huis sturen met nog geen 1000 witten bloedlichaampjes normaal in België als je 1000 hebt mag je uit de steriele kamer maar in Nederland blijkbaar direct en dit is voor iedereen zo. In Nederland willen ze de kosten zo laag mogelijk houden. Dat meisje vecht voor haar leven nu en heeft een ziekte opgelopen. Het is zo na een stamceltransplantatie laten ze de mensen blijkbaar naar huis toe gaan staat zelfs beschreven in de boeken van Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Richie30,Goed om te weten,maar in Oostende wens ik absoluut niet behandeld te worden. Ik werk in de thuiszorg en wat ik allemaal gezien heb en gehoord heb is onvoorstelbaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik van jou was zou ik kijken voor Brugge AZ of Antwerpen ZNA of UN. Daar komen de beste reacties uit voort vind ik. Ook Leuven is goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zijn jullie de enigste kliniek in heel Nederland volgens mij. Ben lid van zeldzame bloedziekte deze is in Nederland. Wij als belgen schrikken dus als mensen van Nederland zeggen dat ze zelfs de zelfde dag of de dag na de stamcellen naar huis mogen ? Dit gaat dus niet over 1 geval maar over alle gevallen in Nederland met de ziekte aplastische anemie en PNH.