Ik heb rugpijn aan mijn bovenrug, wat kan ik eraan doen?

Dat was net toen ik mijn rug beetje draaiden en tot nu doet he super pijn als ik beweeg. De pijn zit op mijn bovenrug maar dan wel links.
Wat kan ik nog doen? Want die luie artsen zijn op zaterdag vrij..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
1K

Het beste antwoord

De kans is klein dat je een geknelde zenuw hebt (antwoord op je reactie)

Waarschijnlijk heeft het te maken met de spieren.
Probeer een tijdje onder een hete douche te staan. Daarna een pijnstiller en morgen naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vraag iemand om je rug te masseren op de pijnlijke plek. Het kan zijn dat er een zenuw bekneld is door de verkeerde beweging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je lang maken door aan de trap te gaan hangen, een warm bad nemen en massage. Helaas kan je op zaterdag ook niet een shiatsu massage nemen, want dat is ook goed voor je rug. Rekken en strekken met je arm voor je borst langs kan prettig zijn trouwens. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan iemand lief vragen om een massage, of zo’n elektrisch massage apparaat, ook een warme douche is ook lekker om de spiertjes beetje te ontspannen en dan maandag naar de dokter :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weekend of vervangende huisarts bezoeken als het heel erg is, je kan ook een doek verwarmen en eropleggen je kan ook een pijnstiller nemen