Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

word de pijn in je buik als je myomen hebt steeds erger na een jaar? dat je echt na een tijdje omgaat van de pijn of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

De kans is wel groot aangezien de myomen ook groeien. Ik loop zelf met adenomyose en dat groeit ook maar door,heel vervelend,weet niet welke pijnstillers je gebruikt maar ik heb tramadol en dat werkt best goed. Sterkte ermee !

Dat hoeft niet maar het kan wel. Er kunnen ook klachten als overmatig bloedverlies bij je menstruaties ontstaan. Maar ik heb net je andere vragen gelezen en als je je zo'n zorgen maakt bespreek dat dan met je moeder. Je moeder weet vast wel meer door haar afspraken met de artsen. Maar wat ze waarschijnlijk niet weet is dat jij je zo ongerust hierover maakt. Gewoon doen hoor, je haalt je nu van alles in je hoofd wat misschien helemaal niet nodig is. Sterkte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100