Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik ben naar een dermatoloog geweest omdat ik een wit vlekje heb. weet iemand waarom ik gedurend 14 dagen een pleister moet dragen 24 op 24?

Nadien moet ik terug naar de dokter en hij zal het verwijderen en naar het labo sturen voor verder onderzoek om te controleren of het geen huidkanker zou zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb ook een paar witte vlekjes maar de dermatoloog zei dat het iets heel normaal was.

Zal even lang hier antwoorden met ook het antwoord op de berichten bij je. Ja laat me iets weten Bepo , want het is blijkbaar een techniek die ik niet ken om te onderzoeken op kanker en na het douche moet je een nieuwe op doen zeg je. Vind het vrij raar misschien iets dat een stof doet in de huid treken zodat de huidbiopsie op en bepaalde manier wordt onderzocht vermoed ik. Ben zelf wel benieuwd en laat me zeker iets weten dat ik juist zit of niet Toegevoegd na 5 minuten: Want een pleister doen ze meestal erop na de biopsie dat 7 tot 14 dagen er op moet blijven. Dus ben heel benieuwd wat eigenlijk deze techniek is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100